Boomerang Zorg
  • Home
  • Wie wij zijn
    • Visie en Missie
    • Methodiek
      • Het sociaal competentiemodel
      • Zelfredzaamheidsmatrix
    • Vacatures
  • Diensten
    • Verblijf
    • Contra-indicatie
    • Zorg op maat
  • Wijkteams
  • Buurtteam Amsterdam
  • AKJ & Zorgbelang
  • Contact
    • Contactformulier
    • Contactgegevens
    • Aanmeldformulier
    • Login

Klacht indienen

Want positieve energie, komt altijd terug!

Stap 1 van 4

25%
  • We doen bij Boomerang Zorg onze uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het verlenen van zorg is echter mensenwerk, en dit betekent dat onze zorgverlening niet altijd foutloos verloopt, of niet volgens uw verwachtingen plaats heeft gevonden. Mocht u om welke reden dan ook niet tevreden zijn met de zorgverlening van Boomerang Zorg, dan zullen wij de volgende stappen ondernemen:

     

    Eerst praten

    Zodra een klacht is binnengekomen zal er een poging gedaan worden om via een gesprek tussen partijen tot een oplossing te komen. Bij Boomerang Zorg gaan wij uit van de gedachte dat het aankaarten van een probleem bij de betrokken partij veel leed kan voorkomen. Wij vragen dan ook altijd van u om in eerste instantie te proberen de klacht samen op te lossen. U kunt er hierbij natuurlijk altijd voor kiezen om uzelf te laten vertegenwoordigen bij een eventueel gesprek, of later in de procedure. Is de klacht na een gesprek opgelost, dan wordt deze oplossing op schrift gesteld op het daarvoor bestemde klachtenformulier en ondertekenen beide partijen deze voor akkoord. Hiermee beschouwen wij de klacht dan als afgehandeld en slaan wij het klachtenformulier alleen op voor interne kwaliteitsdoeleinden.

     

    Schriftelijke klacht

    Op het moment dat een gesprek met de betrokken partijen niet tot een oplossing heeft geleid, of wanneer een gesprek gezien de omstandigheden niet langer mogelijk is, kan er een schriftelijke klacht worden ingediend via het klachtenformulier. Dit formulier komt vervolgens bij de interne klachtenfunctionaris terecht. Deze zal een beoordeling maken van de te nemen stappen, er zal in ieder geval aan alle betrokkenen de mogelijkheid geboden worden om hun kant van de zaak toe te lichten.

     

    Na de uitspraak

    Afhankelijk van de uitspraak van de klachtencommissie en de mogelijkheid om de zorgverlening door te zetten, zal Boomerang Zorg met u op zoek gaan naar een interne of externe oplossing. Indien de klacht niet is opgelost, kunt u de klacht verder uitzetten bij de externe klachtencommissie. Boomerang Zorg is aangesloten bij Klachten Portaal Zorg.

     

    Klik "volgende" om verder te gaan

  • Gegevens klager

  • Indien de klacht door iemand anders dan cliënt wordt ingediend, dan ook gegevens indiener vermelden:

  • Indien de klacht betrekking heeft op handelen of bejegening van de medewerkers, graag hieronder de namen en indien bekend de functies van medewerkers aangeven

  • U kunt hieronder beschrijven waar uw klacht over gaat

Boomerang Zorg

Hoofdkantoor
Tijnmuiden 34
1046 AL Amsterdam
020 358 6739

(Voor noodgevallen kies optie 1)

Reglementen

  • Klacht indienen
  • Klachtenreglement
  • Privacy App
  • Privacy reglement

Handige links

  • Aanmeldformulier Boomerang Zorg
  • Klachtenportaal Zorg

Boomerang Zorg ©. Managed by V mediagroep.