Stap 1 van 4 25% We doen bij Boomerang Zorg onze uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het verlenen van zorg is echter mensenwerk, en dit betekent dat onze zorgverlening niet altijd foutloos verloopt, of niet volgens uw verwachtingen plaats heeft gevonden. Mocht u om welke reden dan ook niet tevreden zijn met de zorgverlening van Boomerang Zorg, dan zullen wij de volgende stappen ondernemen: Eerst praten Zodra een klacht is binnengekomen zal er een poging gedaan worden om via een gesprek tussen partijen tot een oplossing te komen. Bij Boomerang Zorg gaan wij uit van de gedachte dat het aankaarten van een probleem bij de betrokken partij veel leed kan voorkomen. Wij vragen dan ook altijd van u om in eerste instantie te proberen de klacht samen op te lossen. U kunt er hierbij natuurlijk altijd voor kiezen om uzelf te laten vertegenwoordigen bij een eventueel gesprek, of later in de procedure. Is de klacht na een gesprek opgelost, dan wordt deze oplossing op schrift gesteld op het daarvoor bestemde klachtenformulier en ondertekenen beide partijen deze voor akkoord. Hiermee beschouwen wij de klacht dan als afgehandeld en slaan wij het klachtenformulier alleen op voor interne kwaliteitsdoeleinden. Schriftelijke klacht Op het moment dat een gesprek met de betrokken partijen niet tot een oplossing heeft geleid, of wanneer een gesprek gezien de omstandigheden niet langer mogelijk is, kan er een schriftelijke klacht worden ingediend via het klachtenformulier. Dit formulier komt vervolgens bij de interne klachtenfunctionaris terecht. Deze zal een beoordeling maken van de te nemen stappen, er zal in ieder geval aan alle betrokkenen de mogelijkheid geboden worden om hun kant van de zaak toe te lichten. Na de uitspraak Afhankelijk van de uitspraak van de klachtencommissie en de mogelijkheid om de zorgverlening door te zetten, zal Boomerang Zorg met u op zoek gaan naar een interne of externe oplossing. Indien de klacht niet is opgelost, kunt u de klacht verder uitzetten bij de externe klachtencommissie. Boomerang Zorg is aangesloten bij Klachten Portaal Zorg. Klik "volgende" om verder te gaan Gegevens klagerNaam* Voornaam Achternaam Adres* Postcode en plaats* Telefoon*Bent u zelf de cliënt?*JaNeeIndien de klacht door iemand anders dan cliënt wordt ingediend, dan ook gegevens indiener vermelden: Naam* Voornaam Achternaam Adres* Postcode en plaats* Telefoon*Relatie tot cliënt*PartnerZoon/dochterFamilielidWettelijk vertegenwoordigerAndersAnders, namelijk:* Indien de klacht betrekking heeft op handelen of bejegening van de medewerkers, graag hieronder de namen en indien bekend de functies van medewerkers aangeven Naam medewerker / functie Wilt u meerdere medewerkers aangeven?*JaNeeNaam medewerker / functie Naam medewerker / functie Waarop heeft uw klacht betrekking?*BejegeningUitvoeren zorg-/dienstverleningDeskundigheid van medewerkersVerpleegkundig handelenInformatieverstrekkingBereikbaarheid tijdens / buiten kantoorurenNakomen van afsprakenAndersAnders, namelijk:* Toelichting op de klacht*U kunt hieronder beschrijven waar uw klacht over gaatWat kan er volgens u het beste gedaan worden om uw klacht te verhelpen*Heeft u de klacht ook elders ingediend?*JaNee